Browsing by Author Prateep Wetprasit

Showing results 1 to 10 of 10
Issue DateTitleAuthor(s)
2018An Analysis of the Comparative Advantage of Thai Tourism with Chinese Tourists Compared to Other ASEAN+6 CountriesPrateep Wetprasit; Sauwanee Rodyu; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2018Assessment of Current Training Program and ITs Effectiveness in Hotels of BhutanPrateep Wetprasit; Dorji Wangchuk; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2015Critical success factors of the medium-sized independent hotels in Phuket / Rawipaaun WichayanurakPrateep Wetprasit; Rawipaaun Wichayanurak; Faculty of Hospitality and Tourism ( Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2018Gap year tourists' motivation and decision-making behavior in ThailandPrateep Wetprasit; Teerapan Panyadee; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2017Importance and Fulfillment of Job Motivational Factors and Its Influence on Overall Job Satisfaction : A Case Study of Hotel Employees in Thimphu, BhutanPrateep Wetprasit; Jigme Norbu; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2013Marketing strategy of serviced apartment in Phuket, roles of E-marketing and other influential factorsPrateep Wetprasit; Pawarus Nitkitsomboon; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2015Service quality measurement in the budget accommodation sector : A case study of backackers and hostels in PhuketPrateep Wetprasit; Patchawan Anuntakitsopon; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2015Service Quality Measurement of Restaurants in Bhutan A case study of Expectation and Perception of TouristPrateep Wetprasit; Sonam Tshering; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2017Significance of Hotel Facebook Page as Hotel Marketing Communication :‡bThe Facebook Users PerspectivePrateep Wetprasit; Chayanapat Prom-aksorn; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2018Strategy Implementation to Maintain service Quality in Chain and Non-Chain Hotels and Resorts in PhuketPrateep Wetprasit; Supphakan Wattanasantikul; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว